tisdag 1 juni 2010

Sågad och efterlängtad?


Imorgon skall jag se Sex and the City 2!
Jag har sett att den överallt bland recensioner och kritiker bara har fått högst 2 poäng och att den har sågats rejält.

Nåja, jag ska se den ändå.
Det är inte så konstigt att alla, efter att ha sett första filmen och sen hört att en efterföljare skulle göras tänkte: "Vad kan man berätta i tvåan??"

Jag är lite nyfiken på om det överhuvudtaget finns en story alls i tvåan. Hur ska man föra den storyn vidare undrar jag då.


Det var chockerande att höra att biljetten i början runt premiären kostade 250 kronor!!!
Jag kunde inte hjälpa att tänka: "Betalar vi för Carries Manolo Blahnik skor eller för en biobiljett??"
Då fick jag senare höra att folk fick betala lite extra för de goodie-bags som delades ut (som borde vara gratis egentligen eller?).


Ok, jag har inga förväntningar på den här filmen men en tjejkväll är alltid att se fram emot så för själva upplevelsens skull så är det värt ändå.


Om den är bra eller inte? Ja, det återstår att se!
Den är vääldigt färggrann, det är en sak som är säker!


OBS! Alla bilderna förutom bilden högst upp är tagna av fotografen Annie Leibovitz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar