onsdag 20 oktober 2010

Mina senaste...

Här är flera bilder på en del av mina smycken som jag har gjort. Vissa av bilderna är från Love Your Home då en del av mina smycken säljs där under namnet Lalidesign
Vill du köpa eller få mer info, kontakta mig på: lali_fathi@hotmail.com


Broscher och hårspännen: Romance, Tunes, Rock and Roll It, Piano






Halsband: Babydoll




Halsband: Guld fågelbur med vit fågel inuti, Stay With Me


Halsband: Svart fågelbur med röd fågel inuti, Robin




Halsband: svart fågelbur med vit fågel inuti: Birdie




Halsband: guld fågelbur med vit fågel inuti, Come fall, I fly away






Ringar: Guld och Silverfärgade, A Rose for a Rose i flera färger, G-klav, Notes, drömma, Black Sparrow (som inte syns så bra på bilden)




Halsband: Eiffeltorn, blå fågelbur utan fågel, kärleksförklaring+musikhängen, Je t'aime Paris, Bye Bye Birdie, Say I Love You in French, Play Me A Tune


Örhängen: Eiffeltorn i svart och blått, Party in Paris, Spring in Paris


Örhängen: Eiffeltorn i rött och svart, tekannor i blått, Party in Paris, Paris Mon Amour, Afternoon Tea


Ringar (se ovan) samt sparvbrosch, Black Sparrow Revolution






Halsband: Noter, Blomhänge, Eiffeltorn, Drömhänge, Swing 'n' Sing, Bluebell Mine, Springtime in Paris, Drömma, Tune Me Up




Halsband och örhängen: (se ovan)+ Je t'aime Paris (örhängen och halsband), Änglavingar (Örhängen/ Brosch)

1 kommentar: