torsdag 19 november 2009

Kärleken håller än



Eftersom jag har blivit så förtjust i skådespelaren Paul Wesley från "The Vampire Diaries" så tittar jag just nu på "Fallen"- en miniserie där han spelar en ängel som har en mänsklig själ och som finns på jorden bland oss dödliga.

Jag måste säga att trots att jag bara har sett första delen av de tre delarna, så är serien inte så superduper (vilket jag hade hoppats på) men min kärlek för Paulie är lika stark ändå!
Även om jag tycker ämnet var rätt intressant så faller serien lite platt i vissa delar, det är dåliga effekter (i många scener) och dåliga actionscener.
Det är nästan som att se Xena-The Warrior Princess i repris under alla kickar och karatesparkar (jag vet jag vet, Xena är kult men ändå!!). Vissa delar är rätt schyssta ändå och eftersom min älskade Paulie (som jag hädanefter troligtvis kommer att kalla honom för så fort vi har gift oss och allt det där) är med i serien, så är han ändå änglalik i mina ögon (till skillnad från sexig vampyr då förstås).

= )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar